top of page
Writer's pictureErik Bernard

Zápas plný napětí! - City vs Real




Ilustrační Obrázek


V městě Madrid se dnes odehrál zápas Champions League, který rozproudil vášeň na hřišti. Na trávníku se utkávali týmy: domácí Madrid a Manchester City, tým z Anglie.


Měl jsem zakoupené jedno z nejlepších míst na stadionu. Viděl jsem na hráče a krásu Santiago Bernábeu ve full HD. Dokonce jsem byl schopen se s pár hráči před zápasem pozdravit.


Santiago Bernábeu



Ve vyrovnaném zápasu, který provázely emoce a napětí, jsem sledoval každý úder míče s neuvěřitelným zaujetím. Zápas skončil remízou 3:3 a góly Fodena a Gvardiola byly opravdu překrásné.







Po zápase jsem si povídal s fanoušky obou týmů: "Tohle je to, co město potřebovalo.", sdělil mi nadšeně jeden z fanoušků Madridu.


Další rozhovor jsem vedl s fanouškem City, který dodal: "Naši kluci se snažili, ale Madrid byl dnes taky dobrý". "Příště je určitě porazíme." Řekl další fanoušek City.


Ať už jste fanoušci v bílém, modrém nebo jakékoli jiné barvě, dnes jsme viděli zápas, který opravdu stál za to.



22 views0 comments

Comments


bottom of page